0,00 €
Ostoskori Päivitä

Ei tuotteita

Royalkestot on ollut jo 10 vuotta herkkäihoisen asialla.

Uusi kauppamme on valmis. Verkkokauppaan tehty iso ohjelmisto- ja kassapäivitys 2.8.17. klo 9

Olemme iloisia, jos kerrot huomaamistasi epäkohdista meille, jotta saamme ne pikaisesti kuntoon. 

 Ajankohtaisista uutisista löydät lisäinfoa.


Tervetuloa palvelevaan verkkokauppaan. Vaikka kauppamme onkin verkossa, autamme mielellämme, jos sinulla on jotain kysyttävää tuotteista, toimitukseesi liittyen tai verkkokaupan kassalla on huono päivä eikä tilauksesi mene läpi. Verkkokauppaohjelmiston kassaa uudistetaan palveluntarjoajan puolesta ja ajoittain kassa voi kiukutella eikä tilaus mene läpi. Laita viestiä, niin autamme parhaamme mukaan, tarvittaessa laitamme ennakkolaskun sinulle sähköpostiin. Pahoittelemme muutoksesta aiheutuvaa haittaa, mutta saamme toiveidemme mukaisesti nopean yhden sivun kassan verkkokauppaan lähiaikoina. Huomaathan myös että sivustomme käyttää evästeitä.


Miten tilaan:

Tilaukset tehdään verkkokaupan kautta, jolloin maksutapana on pankkipainikkeet, visa ja mastercard sekä collector lasku, jonka laskutuslisä on 2,95/tilaus. Lisäykset voi tehdä verkkokaupan kautta ja valita toimitustavaksi lisätilaus ostoskorissa. Jos alkuperäinen tilaus on jo pakattu, lisäyksiä ei voi enää tehdä samoille toimituskuluille. 


Tilauksen seuranta:

Tilauksen tilan näet asiakastililtäsi sekä lähetämme sinulle pakkausvaiheessa myös sähköpostiviestin seurantatunnuksen kera. Huomaathan että kirjeiden ja pikkupakettien seuranta ei ole käytössä kaikkialla Suomessa, joten älä huolestu ellei postin sivut näytä toimituksen tietoja. Koskee JJFIAA+numerot koodeja.


Toimitustavat:


Uudet toimituskulut 4.2.2017 alkaen.


Pakettitoimitukset 8,50 euroa

Toimitamme tuotteet postiin tai lähimpään pakettiautomaattiin, voit myös kertoa lisätiedoissa itsellesi sopivimman automaatin. Tässä postikululuokassa ovat kaikki yli 3 cm paksut tuotteet joita ei voida lähettää kirjeenä tai pikkupakettina.


Matkahuolto ja Schenker-paketit 5,90 euroa

Toimitamme pakettilähetystä vaativat yli 3 cm tilaukset myös matkahuoltoon tai Schenker -toimipisteisiin (R-kioskit). Jos tilaus on kuitenkin pieni/kevyt, toimitustavaksi valikoituu kirjetoimitus. 


Kirjetoimitus tai pikkupaketti 4,90 euroa

Toimitamme tuotteet postitse. Valitsemme toimitustavaksi pienlähetyksen aina kun se on mahdollista tuotteiden koko ja määrä huomioiden, jotta saat lähetyksen suoraan kotiisi. Tuotteet voidaan lähettää myös kahdessa pienlähetyksessä. 


Toimitus pakettiautomaattiin 4,90 euroa

Voit valita itsellesi sopivimman automaatin käyttämällä tätä valintaa. Valitsemme sopivimman toimitustavan tuotteille niiden koko, määrä ja ominaisuudet huomioiden. Jos tuotteet mahtuvat pienlähetyksenä tai kahtena kotiin, käytämme sitä. Paketille on minimikoko ja painorajoitukset. Ellei tämä ylity tuotteet saapuvat sinulle pienlähetyksenä kotiin. 


Pientilaukset 2,50 euroa

Joitakin yksittäistuotteita on postikuluhinnoiteltu pientilaus ryhmään. Näitä ovat pienet ompelutarvikkeet kuten neulat, kuminauhasetit, kestosidesetti, liivinsuojasetti, uikkarit ja tiskirätit. Joitakin tuotteita voi tilata useita ja joitakin vain yhden setin pikkukuoreen mahtuvana settinä.


Täydennystilaus 0 euroa  

Lisätilaus on toimituskuluton, jos olet jo maksanut päätilauksen tilauksen yhteydessä pakettitoimituskulun tai lisäyksestä on sovittu kanssamme etukäteen sähköpostilla. Jos tilauksessasi on enää jälkitoimitustuotteita, ei lisäyksiä voi enää tehdä.


Kuponkikoodit: 

Alennuskupongit on käytettävissä yksi kerrallaan, jos sinulla on useampia kuponkeja voit käyttää vain yhden per tilaus. On olemassa kahdenlaisia kuponkeja, niitä joissa on rajoitettu voimassaolo aika ja sellaisia joita voi käyttää niin kauan kun verkkokauppa on olemassa. Viimeksimainitut ovat yleensä tilauksen mukana saapuneita. Alennuskupongit käyvät pääsääntöisesti normaalihintaisiin tuotteisiin, eli päällekkäisiä alennuksia ei ole mahdollista saada.


Noutamattomat tilaukset: 

Postista/automaatista/muusta sovitusta noutopaikasta noutamattomien pakettien uudelleentoimituksesta tulevat todelliset kulut ja palautuskulut laskutetaan asiakkaalta. Automaatissa paketteja säilytetään viikon ajan, postitoimipaikoissa kaksi täyttä kalenteriviikkoa. 


Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset:


Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee heti noutaessasi vahinkoilmoitus postikonttoriisi.  Ota myös yhteys meihin.


Palautukset:

Palautuksista on sovittava ennakolta, jotta saat oikean osoitteen palautukselle ja lähetys päätyy oikeaan paikkaan: varastolle, ompelijoille tai myymälään. Asiakaspalautussopimusta meillä ei ole käytössä, sillä palautuksia tulee hyvin harvoin. Hyvitämme viallisten tuotteiden palautuskulut halvimman tavan mukaan (usein kirje) tilillesi kun palautus on perillä. Muissa palautuksissa asiakas vastaa palautuskuluista. Hygieniatuotteilla ei ole palautusoikeutta muuten kuin viallisten tuotteiden osalta. 



Asiakastili: 

Kun luot asiakastilin ja kirjaudut asiakastilillesi tilausta tehdessäsi, pystyt seuraamaan tilauksesi käsittelyvaiheita. Tilauksen teon yhteydessä sinun ei tarvitse kirjoittaa enää osoitetietojasi uudelleen kun ne löytyvät valmiina. Tarkistathan kuitenkin että osoite on oikea, jos olet muuttanut edellisen kirjautumisen jälkeen. Ostoskori muistaa sinne klikatut tuotteet ja varaa ne 15 minuutin ajaksi viimeisestä klikkauksesta ja voit jatkaa tilauksesi tekoa tarvittaessa myöhemmin. Jos jokin tuote on tällä välin myyty loppuun, se poistuu korista kun jatkat tilauksen tekoa. Asiakastililläsi näkyvät myös lähettämämme viestit ja paketin lähetystunnukset kun pakettisi on lähdössä. 


Yhteystiedot:
Asiakaspalvelu on meille kunnia-asia ja olemme täällä ihan sinua varten. Otathan siis yhteyttä mieltäsi askarruttavissa asioissa. Yhdessä voidaan miettiä niin kestovaippailun saloja kuin yhteensopivia värisävyjäkin. 

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat seuraavasti:


Meidät tavoittaa nopeimmin sähköpostilla royalkestot@gmail.com. Suosittelemme sähköpostia yhteydenottotavaksi, silloin molemmille osapuolille jää myös muistiin mm. tilaustöille sovitut mitat, materiaalit sekä aikataulut. 


Meillä ei ole säännöllistä kellontarkkaa työaikaa, mutta postia lähtee 2-3 arkipäivänä joka viikko. Jos asioit mieluiten puhelimen välityksellä, jätä pyyntö takaisinsoitosta tekstiviestillä, sähköpostilla tai what's upilla, 045 8675 480


Myyntipisteen aukioloajat voi tarkistaa sivuiltamme. Avaamme syyskuun lopulla.